سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 مرداد 24 , ساعت 10:22 صبح

دانلود آهنگ جدید علی معصومی به نام همه دنیا با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم

New Music Download Ali Masoumi be name Hame Donya


شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 12:26 عصر

ه گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا آغاز شد.

 

* اسامی کاروان های ورزشی به سه زبان خوانده می‌شود که زبان نخست، زبان انگلیسی است.

 

* با ورود فرانسه کاروان این کشور مورد خرید چای لاغری تن فیت حمایت زیادی از سوی تماشاگران قرار گرفت. ژان فرانسوا اولاند رئیس جمهور کشور فرانسه که در جایگاه VIP حضور داشت، برای ورزشکاران کشورش دست تکان داد.

 

* انتهای هر کاروان یک گروه نوازنده ورزشکاران را همراهی می‌کند.

 

* به هنگام رژه کاروان اندونزی یکی از بانوان ورزشکار این کشور تاجی عجیب و غریب روی سرداشت که با تعجب تماشاگران همراه بود.

* برزیل به عنوان میزبان، آخرین تیمی است که رژه می‌رود و در آخر تیم پناهنده ها که از 10 ورزشکار پناهجو تشکیل شده با پرچم المپیک رژه خواهند رفت. 


سه شنبه 95 خرداد 18 , ساعت 6:23 عصر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز ساموئل اومتیتی، مدافع باشگاه لیون این روزها سخت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.


جمعه 95 خرداد 7 , ساعت 7:43 عصر

افشین قطبی سه‌شنبه گذشته با باشگاه بوریرام یونایتد تایلند به توافق رسید و قرارداد امضا کرد. وی که در گذشته‌‌های نه چندان دور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شیمیزو اس‌پولس ژاپن بود، اظهارداشت: دو لیگ حرفه‌ای ژاپن و کره‌جنوبی تاریخ طولانی در رده‌های لیگ‌های حرفه‌ای دارند.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 9:0 عصر

در ابتدای این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه واکنش‌اش به کسب دو جایزه از جشنواره کن برای سینمای ایران چیست و آیا قرار است تجلیل ویژه‌ای از این هنرمندان به عمل آید، گفت: ما از ورود برخی فیلم‌های ایرانی به جشنواره‌های خارجی از جمله کن خوشحالیم و استقبال می‌کنیم از اینکه محصولات سینمایی ما این گونه می‌درخشد و قابلیت رقابت با سینمای جهان را پیدا کرده است.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:5 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا امروز سران باشگاه بارسلونا به دنبال جذب پائولو دیبالا ستاره جوان آرژانتینی یوونتوس است.

روزنامه توتو اسپورت ایتالیا خبر داد: مسئولان باشگاه بارسلونا برای جذب پائولو دیبالا به بیانکونری پیشنهادی نجومی را دادند ولی بانوی پیر مخالفت کرد.

این نشریه تورینی در ادامه نوشت: مبلغ پیشنهادی بارسا برای جذب ستاره آرژانتینی 90 میلیون یورو بود ولی سران باشگاه بیانکونری مخالفت کردند.

دیبالا اولین فصلی است که برای یووه به میدان رفت و آماری خیره کننده از خود به جای گذاشت و توانست به همراه بانوی پیر قهرمان اسکودتو و جام حذفی شد.


شنبه 95 خرداد 1 , ساعت 12:57 عصر

سایت vazifeh.police.ir

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: افراد متقاضی طرح جریمه مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت، بر اساس بند (ط) تبصره 17 ماده واحده قانون بودجه سال 1395 مجلس شورای اسلامی، می توانند از اول خرداد ماه امسال به مدت 45 روز درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ثبت کنند.

این اطلاعیه می افزاید: مشمولان غایبی که در سال گذشته ثبت نام نموده ولی به دلایلی نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده اند نیز چنانچه مجددا خواستار بهره مندی از این طرح هستند می بایست در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 

 

سایت vazifeh.police.ir

 

لازم به ذکر است، میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، بر اساس مدارک تحصیلی متقاضیان محاسبه می شود لذا این مبلغ برای افراد دارای مدرک زیر دیپلم 10 میلیون تومان، دیپلم 15 میلیون تومان، فوق دیپلم20 میلیون تومان، لیسانس 25 میلیون تومان، فوق لیسانس 30میلیون تومان، دکتری غیرپزشکی 35 میلیون تومان، دکتری پزشکی 40میلیون تومان، پزشکان متخصص و بالاتر 50 میلیون تومان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال 10درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می گردد ؛ براساس این قانون، مشمولان غایب متاهل از 5 درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از 5 درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

این اطلاعیه یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورتی که متاهل بوده و دارای فرزند هستند که می بایست به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست این مدارک را ارائه نمایند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتباری، اولویت بهره مندی از تسهیلات تقسیط در نظر گرفته شده برای جریمه مشمولان غایب با متقاضیانی است که درخواست خود را زودتر ثبت می کنند.

این سازمان تاکید کرد: مشمولان متقاضی استفاده از تسهیلات تقسیط می بایست حتما 3/1 مبلغ جریمه را به صورت نقد واریز تا بتوانند مابقی مبلغ مشخص شده را به صورت تقسیطی پرداخت کنند.

این اطلاعیه افزود: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و همچنین از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: متقاضیان بهره مندی از این طرح برای دریافت سایر اطلاعات در این زمینه منتظر اطلاعیه های بعدی این سازمان بوده و از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

 

منبع : پایگاه خبری پلیس


دوشنبه 95 اردیبهشت 27 , ساعت 8:11 عصر

دانلود آهنگ بسیار زیبای نمیخوام برگردی کاری از امیر حیدری با کیفیت عالی

دانلود آهنگ نمیخوام برگردی امیر حیدری


سه شنبه 95 اردیبهشت 14 , ساعت 11:27 صبح

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از منصوب شدن به عنوان مربی تیم ملی کاراته گفت:‌ از شهرام هروی سرمربی تیم ملی به خاطر اعتمادی که به بنده کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که دوباره بتوانیم در کنار یکدیگر موفقیت دیگری را رقم بزنیم. ما چند سال است که کنار هم کار می‌کنیم و هماهنگی بسیار خوبی با هم داریم. از مسئولان فدراسیون نیز تشکر می‌کنم که از این موضوع حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: من به عنوان یک مربی در خدمت کاراته کشورم خواهم بود. مثل همه مربیان دیگر تمام تلاشم را می‌کنم. ان‌شاءالله که بتوانیم در مسابقات جهانی اتریش نتایج دوره قبل را تکرار کنیم. حسین روحانی نماینده همه مربیان در تیم ملی است که حالا در کنار تیم ملی می‌خواهد به کاراته کشورش کمک کند. دست همه آنها را می‌فشارم و امیدوارم که برای موفقیت کاراته کشور به ما کمک کنند.

قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی در، ادامه افزود: تیم ملی به عنوان امانت در دست ما است و مربیان مختلفی سال‌ها برای ملی پوشان زحمات کشیده‌اند و آنها را پرورش داده‌اند که حالا به عنوان امانت در اختیار ما هستند. ان شاءالله که بتوانیم با بهترین شرایط راهی اتریش شویم و در پایان بهترین نتیجه را کسب کنیم.


پنج شنبه 95 اردیبهشت 9 , ساعت 12:42 عصر

دانلود آهنگ جدید عارف پیله کوهی به نام دلخوشی با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم

New Music Download Aref PileKouhi be name Delkhoshi ba behtarin keyfiyat va link mostaghim

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ